GYIK
1. Tudok rendelni telefonon?
Sajnos nem. Kizárólag írásban fogadunk megrendeléseket, e-mailben: web(kukac)peterstextil(pont)hu címen, vagy a webáruházon keresztül.
2. Nagykereskedelmi áron tudok vásárolni?
Nagykereskedelmi áron csak adószámmal rendelkező jogosultak vásárolhatnak nálunk. Közintézmények, hotelek, éttermek, textiles viszonteladók, gyártók, stb. Ehhez regisztrálni szükséges, és kérni tőlünk a céges adatok megküldésével a nagykereskedelmi státuszt.
Magánszemélyeknek igyekszünk mindig a legjobb kiskereskedelmi árakat biztosítani, és egyes termékeinknél mennyiségi árkedvezmények érhetők el.
3. A raktáráruházban tudok személyesen vásárolni?
Raktáráruházunk csak nagykereskedés és átvételi pont. Így sajnos csak a már megrendelt termékeket lehet átvenni.
4. Át tudom venni a megrendelt termékeket személyesen? És ha igen, mennyibe kerül?
Igen, van lehetőség személyes átvételre, ez teljesen ingyenes. A megrendelt termékek árát fizetheti készpénzzel vagy bankkártyával az átvételkor.
5. Megvásárlás előtt meg tudom nézni az anyagokat vagy termékeket?
Csak ha személyes átvételt választ. A webáruházban válassza ki a termékeket, rendelje meg, és a megrendelés véglegesítésénél a megjegyzés ablakba írja be, hogy szeretné először megnézni az anyagot.
6. Van lehetőségem módosítani a megrendelésemen?
Egy rövid időintervallumban a megrendelés leadása után. Méteráru esetében csak, ha még nem kapott visszaigazolást a feldolgozásról. Ha már feldolgoztuk a megrendelést, akkor már levágtuk Önnek a kért anyagot. Késztermékek esetén amíg nem adjuk át a futárnak. Személyes átvétel esetén, ha a megjegyzésbe beírta, hogy először szeretné megnézni a választott anyagot, mert ez esetben csak előkészítjük, de még nem vágjuk le az anyagot.
7. A feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t is?
Igen, a feltüntetett árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák.
8. Fizethetek bankkártyával?
Igen, már lehet nálunk is bankkártyával fizetni oldalunkon. A Simplepay online fizetési lehetőséget használjuk, amelyet az Otp Mobil Kft. üzemeltet. Amennyiben személyes átvételt jelölt meg, úgy az átvételnél is tud bankkártyával fizetni, de ha házhoz szállítást kért utánvéttel, a futárnál is tud fizetni bankkártyával.
9. Fizethetek előre utalással?
A weboldal felületén erre nincs lehetőség, csak nagykereskedelmi partnereinknek. Amennyiben mégis előre szeretne utalni, úgy kérjük a megrendelés véglegesítésénél legyen kedves a megjegyzésbe beírni szándékát, és legyen kedves megvárni a visszaigazolásunkat a megrendelés összekészítéséről és a fizetendő végösszegről.
10. Mennyi idő a szállítás és mennyibe kerül?
A GLS futárszolgálattal vagyunk szerződve. Minden munkanap 11.00 és 14.00 óra között veszi fel tőlünk a csomagokat, és másnap szállítja ki a megrendelőnek. A szállítás díján felül utánvét kezelési díj is terheli a költséget, amennyiben a futárnál, átvételkor szeretne fizetni a csomagért. Magánszemélyeknek egységesen a házhozszállítás 2.291.-Ft, a csomagpontra szállítás és automatába szállítás díja súlyhatárokhoz van kötve, amelyek értékét az ÁSZF-ünkben talál. Nagykereskedelmi partnereinknek csomagszámtól és súlytól függ a szállítás költsége.
Magánszemélyeknek 30.000.-Ft-os vásárlási összeg felett ingyenes!
Már az MPL szolgáltatásai is elérhetőek nálunk, a díjai az ÁSZF-ben elérhetőek.
11. Meg tudok adni időpontot, hogy mikor vagyok otthon a megrendelés átvételéhez?
A GLS minden hétköznap 8.00-17.00 között szállítja ki a csomagokat. Megjegyzésbe be lehet írni, amit mi a futár rendelésénél tudunk ugyan rögzíteni, de sajnos nincs rá garancia, hogy a futár tudja is ehhez tartani magát. Célszerű azt a szállítási címet megadni inkább, ahol biztosan ott tartózkodik, legtöbb esetben a munkahelyére, csak tüntesse fel a cím megadásánál a cégének is a nevét!
Amennyiben csak a nap (dátum) a kérdés (pl. szombaton adja le a rendelését, de szerdán tartózkodik otthon), akkor azt a megjegyzés rovatban tüntesse fel, és mi egyszerűen az előtte való nap adjuk fel a csomagot!
12. Rendelhetem a csomagot a munkahelyemre?
Természetesen igen, csak legyen kedves feltüntetni a szállítási cím megadásánál a cégének a nevét is!
13. Megtudhatom előre, hogy mikor érkezik a csomagom?
Igen, több értesítési is kapni fog. Mi küldünk egy visszaigazolást az áruházból, amikor a futárszolgálatnak átadtuk az elkészült rendelését. A GLS elküldi Önnek e-mail-ben, hogy csomagot vett fel Önnek, és a kiszállítás napján SMS-t is és e-mail-t is küld a kézbesítés idejéről és egyéb információkról.
14. Van csomag nyomkövetés?
Sajnos az áruház egyelőre még nincs integrálva a GLS szolgáltatásával, így automatikusan nem tudunk nyomkövetési számot küldeni. Azonban, ha probléma lenne a csomagjával (pl. nem kapott még értesítést a GLS-től, vagy nem kapta meg a csomagját, stb.) utána tudunk nézni, hogy hol jár a csomagja, csak jelezze felénk ezt a kérését nyugodtan!
15. Mi történik, ha nem tudtam átvenni a csomagomat? Megismétlik a kézbesítést?
Igen, a GLS kétszer próbálja meg kézbesíteni a csomagot, és a 2. sikertelen kézbesítés után is a depóban tárolja még pár napig a csomagot mielőtt visszaküldené részünkre.
16. Van következménye, ha nem vettem át a csomagomat és visszaküldésre került?
Amikor a GLS visszahozza hozzánk a csomagot, mert Ön nem vette át, akkor egyértelmű kárunk keletkezett, hiszen az eredeti szállítási költséget és a visszaszállítás díját is kiszámlázza nekünk a GLS. Egy következő megrendelésének teljesítését a vételár és a szállítási költség előre történő megfizetéséhez kötjük, és az új e-kereskedelmi törvény és rendeletek lehetővé teszik, hogy az át nem vett csomaggal kapcsolatos költségeinket be hajthatjuk a vevőn.