A webáruházban a számodra is hatékony működéséhez kétféle sütit használunk.

Szükséges cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a webáruház használható és működőképes legyen, ezért ezeket nem lehet letiltani.

Marketing cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a Te érdeklődési körödnek megfelelő reklámokat és termékeket jelenítsünk meg a webáruházban. Ezeket a cookie-kat le tudod tiltani, de kár lenne, mert egy csomó jó dologról maradnál le.

Részletesebb információ az Adatkezelési tájékoztatónkban.

Kérjük ha egyetértesz, kattints az ELFOGADOM gombra, ha változtatni szeretnél ezen, akkor a Beállítások módosítása gombra. Köszönjük!

Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK

Gyors kérdések válaszokkal

1. Tudok rendelni telefonon?

Sajnos nem. Kizárólag írásban fogadunk megrendeléseket, e-mailben: web(kukac)peterstextil(pont)hu címen, vagy a webáruházon keresztül.

2. Nagykereskedelmi áron tudok vásárolni?

Nagykereskedelmi áron csak adószámmal rendelkező jogosultak vásárolhatnak nálunk. Közintézmények, hotelek, éttermek, textiles viszonteladók, gyártók, stb. Ehhez regisztrálni szükséges, és kérni tőlünk a céges adatok megküldésével a nagykereskedelmi státuszt.

Magánszemélyeknek igyekszünk mindig a legjobb kiskereskedelmi árakat biztosítani, és egyes termékeinknél mennyiségi árkedvezmények érhetők el.

3. A raktáráruházban tudok személyesen vásárolni?

Raktáráruházunk csak nagykereskedés és átvételi pont. Így sajnos csak a már megrendelt termékeket lehet átvenni.

4. Át tudom venni a megrendelt termékeket személyesen? És ha igen, mennyibe kerül?

Igen, van lehetőség személyes átvételre, ez teljesen ingyenes. A megrendelt termékek árát fizetheti készpénzzel vagy bankkártyával az átvételkor.

5. Megvásárlás előtt meg tudom nézni az anyagokat vagy termékeket?

Csak ha személyes átvételt választ. A webáruházban válassza ki a termékeket, rendelje meg, és a megrendelés véglegesítésénél a megjegyzés ablakba írja be, hogy szeretné először megnézni az anyagot. 

6. Van lehetőségem módosítani a megrendelésemen?

Egy rövid időintervallumban a megrendelés leadása után. Méteráru esetében csak, ha még nem kapott visszaigazolást a feldolgozásról. Ha már feldolgoztuk a megrendelést, akkor már levágtuk Önnek a kért anyagot. Késztermékek esetén amíg nem adjuk át a futárnak. Személyes átvétel esetén, ha a megjegyzésbe beírta, hogy először szeretné megnézni a választott anyagot, mert ez esetben csak előkészítjük, de még nem vágjuk le az anyagot.

7. A feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t is?

Igen, a feltüntetett árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák.

8. Fizethetek bankkártyával?

Igen, már lehet nálunk is bankkártyával fizetni oldalunkon. A Simplepay online fizetési lehetőséget használjuk, amelyet az Otp Mobil Kft. üzemeltet.  Amennyiben személyes átvételt jelölt meg, úgy az átvételnél is tud bankkártyával fizetni, de ha házhoz szállítást kért utánvéttel, a futárnál is tud fizetni bankkártyával.

9. Fizethetek előre utalással?

A weboldal felületén erre nincs lehetőség, csak nagykereskedelmi partnereinknek. Amennyiben mégis előre szeretne utalni, úgy kérjük a megrendelés véglegesítésénél legyen kedves a megjegyzésbe beírni szándékát, és legyen kedves megvárni a visszaigazolásunkat a megrendelés összekészítéséről és a fizetendő végösszegről.

10. Mennyi idő a szállítás és mennyibe kerül?

A GLS futárszolgálattal vagyunk szerződve. Minden munkanap 11.00 és 14.00 óra között veszi fel tőlünk a csomagokat, és másnap szállítja ki a megrendelőnek. A szállítás díján felül utánvét kezelési díj is terheli a költséget, amennyiben a futárnál, átvételkor szeretne fizetni a csomagért. Magánszemélyeknek egységesen a házhozszállítás 2.291.-Ft, a csomagpontra szállítás és automatába szállítás díja súlyhatárokhoz van kötve, amelyek értékét az ÁSZF-ünkben talál. Nagykereskedelmi partnereinknek csomagszámtól és súlytól függ a szállítás költsége.
Magánszemélyeknek 30.000.-Ft-os vásárlási összeg felett ingyenes!

Már az MPL szolgáltatásai is elérhetőek nálunk, a díjai az ÁSZF-ben elérhetőek.

11. Meg tudok adni időpontot, hogy mikor vagyok otthon a megrendelés átvételéhez?

A GLS minden hétköznap 8.00-17.00 között szállítja ki a csomagokat. Megjegyzésbe be lehet írni, amit mi a futár rendelésénél tudunk ugyan rögzíteni, de sajnos nincs rá garancia, hogy a futár tudja is ehhez tartani magát. Célszerű azt a szállítási címet megadni inkább, ahol biztosan ott tartózkodik, legtöbb esetben a munkahelyére, csak tüntesse fel a cím megadásánál a cégének is a nevét!
Amennyiben csak a nap (dátum) a kérdés (pl. szombaton adja le a rendelését, de szerdán tartózkodik otthon), akkor azt a megjegyzés rovatban tüntesse fel, és mi egyszerűen az előtte való nap adjuk fel a csomagot!

12. Rendelhetem a csomagot a munkahelyemre?

Természetesen igen, csak legyen kedves feltüntetni a szállítási cím megadásánál a cégének a nevét is!

13. Megtudhatom előre, hogy mikor érkezik a csomagom?

Igen, több értesítési is kapni fog. Mi küldünk egy visszaigazolást az áruházból, amikor a futárszolgálatnak átadtuk az elkészült rendelését. A GLS elküldi Önnek e-mail-ben, hogy csomagot vett fel Önnek, és a kiszállítás napján SMS-t is és e-mail-t is küld a kézbesítés idejéről és egyéb információkról.

14. Van csomag nyomkövetés?

Sajnos az áruház egyelőre még nincs integrálva a GLS szolgáltatásával, így automatikusan nem tudunk nyomkövetési számot küldeni. Azonban, ha probléma lenne a csomagjával (pl. nem kapott még értesítést a GLS-től, vagy nem kapta meg a csomagját, stb.) utána tudunk nézni, hogy hol jár a csomagja, csak jelezze felénk ezt a kérését nyugodtan!

15. Mi történik, ha nem tudtam átvenni a csomagomat? Megismétlik a kézbesítést?

Igen, a GLS kétszer próbálja meg kézbesíteni a csomagot, és a 2. sikertelen kézbesítés után is a depóban tárolja még pár napig a csomagot mielőtt visszaküldené részünkre.

16. Van következménye, ha nem vettem át a csomagomat és visszaküldésre került?

Amikor a GLS visszahozza hozzánk a csomagot, mert Ön nem vette át, akkor egyértelmű kárunk keletkezett, hiszen az eredeti szállítási költséget és a visszaszállítás díját is kiszámlázza nekünk a GLS. Egy következő megrendelésének teljesítését a vételár és a szállítási költség előre történő megfizetéséhez kötjük, és az új e-kereskedelmi törvény és rendeletek lehetővé teszik, hogy az át nem vett csomaggal kapcsolatos költségeinket be hajthatjuk a vevőn.

Keresés